Ştiinţa şi educaţia în SUA şi Republica Moldova. Analiză comparativă bazată pe experienţa personală
Introducere
Tema prelegerii mele este inspirată de discuţiile încinse despre rolul ştiinţei pe care le-am surprins aici. De fapt, acest subiect s-a mai dezbătut şi altădată, în controversă, făcându-se auzite, şi atunci, şi acum, voci care afirmă cum că ar trebui închisă
Academia.
Aş vrea să-mi împărtăşesc gândurile mele în legătură cu acest subiect, pornind de la experienţa pe care o am. Iar aceasta din urmă numără 60 de ani de activitate ştiinţifică, dintre care 40 de ani în Republica Moldova, 20 de ani în SUA.
Tema prelegerii mele este inspirată de discuţiile încinse despre rolul ştiinţei pe care le-am surprins aici. De fapt, acest subiect s-a mai dezbătut şi altădată, în controversă, făcându-se auzite, şi atunci, şi acum, voci care afirmă cum că ar trebui închisă
Academia.
Aş vrea să-mi împărtăşesc gândurile mele în legătură cu acest subiect, pornind de la experienţa pe care o am. Iar aceasta din urmă numără 60 de ani de activitate ştiinţifică, dintre care 40 de ani în Republica Moldova, 20 de ani în SUA.